Klantenservice

Alles wat u wilt weten over betalen, verzenden, retourneren en garantie. Heeft u meer vragen? Mail ons via klantenservice@originurnen.nl

BETALEN MET IDEAL

De meest gebruikte betaalmethode in Nederland.

Hoe werkt betalen met IDEAL?
U kunt betalen via iDEAL als u gebruikmaakt van internetbankieren via ING, ABN AMRO, Rabobank, SNS Bank, SNS Regiobank, ASN Bank, Friesland Bank of Fortis Bank. Betalen via iDEAL gaat op dezelfde manier als internetbankieren. U heeft uw bankpas en identificatiemethode nodig.

Wat kost IDEAL?
Wij berekenen geen kosten voor betaling via iDEAL.

Wat zijn de voordelen van betalen met IDEAL?
Alle voordelen op een rij: U betaalt op de vertrouwde manier van internetbankieren. U betaalt via de veilige software van internetbankieren. Betaling via iDEAL is gratis

Betalen met PayPal

Veilig betalen met uw PayPal account of met uw Creditcard.

Hoe werkt betalen met PayPal?
Betalen via PayPal is ook mogelijk. U kunt snel en eenvoudig een gratis PayPal-rekening openen via de website van PayPal. Om te kunnen betalen, koppelt u uw bankrekening of creditcard aan een PayPal-rekening. U hoeft niet eerst geld op een PayPal-rekening te storten. De betaling wordt direct afgeschreven van uw bankrekening of creditcard.

Wat kost PayPal?
Wij berekenen geen kosten voor betaling via PayPal.
Wat zijn de voordelen van betalen met PayPal? Uw voordelen: U betaalt via veilige software Betaling via PayPal is gratis PayPal behartigd altijd de belangen van de koper
Alles wat u wilt weten over hoe wij omgaan met verzendingen.

Alles wat u wilt weten over hoe wij omgaan met verzendingen.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Al onze pakketten worden verstuurd via DHL. Bestellingen worden binnen 2 werkdagen door ons verzonden. M.u.v. maatwerk producten. Normaal gesproken ontvangt u dan binnen 3 dagen uw bestelling.

Niet thuis? Wat gebeurt er dan met mijn bestelling?

Bent u niet thuis, dan laat de pakketchauffeur een bericht bij u achter. Het pakket wordt op een latere datum en tijdstip nogmaals aan u aangeboden. Weer niet thuis? Dan kunt u het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde DHL punt.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wij rekenen altijd €9,95 verzendkosten per bestelling.

STAP 1: VERZOEK INDIENEN

Als eerst dient u een verzoek om te ruilen in te dienen. Dit kunt u doen via het onze ruilen formulier. Na het invullen van de formulier, krijgt u van ons een bevestiging per e-mail en kunt u het product terugsturen.

Stap 2: Product terugsturen

U kunt het product via de post terugsturen. Gebruik hiervoor het onderstaande adres: Bedrijfsnaam Adres Postcode + Stad

Stap 3: Een nieuw product uitkiezen

Wanneer wij het product terug hebben gekregen en alles in orde is, krijgt u van ons een tegoedbon. Met deze bon kunt u voor dezelfde waarde een andere product uitkiezen.

Wat kost ruilen of retourneren?

Ruilen en retourneren is gratis. Mits het product niet beschadigd of vies is, ontvangt u na het retourneren uw aankoopbedrag inclusief verzenkosten terug. Wanneer u wilt ruilen, ontvangt u een tegoedbon. Wanneer u wilt retourneren, storten we uw geld (exclusief verzendkosten) terug.